قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح خدمت پورتال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان را به اطلاع می رساند
1- تارنمای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان امکان ثبت درخواستها و سوالات کاربران گرامی را از طریق " گیشه خدمات الکترونیک " دارد .در این قسمت شما می توانید بصورت تمام وقت با حوزه های مختلف سازمان در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار کنید . جهت استفاده از این امکان به لینک زیر مراجعه نمائید :
ورود به سامانه گیشه خدمات الکترونیک
2- پس از ثبت درخواست یک کد رهگیری به شما نمایش داده میشود و از طریق این کد رهگیری امکان پیگیری درخواست ها از طریق سامانه مذکور برایتان فراهم خواهد بود.
3- حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات دریفت شده از میز خدمت در شناسنامه هر خدمت در آدرس [ میز خدمت ] درج شده است.
4- در صورت بروز هر گونه خطا در بارگذاری وبسایت، معمولا موضوع بین 2 الی 24 ساعت مرتفع می گردد.
5- تارنمای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان به صورت تمام وقت در دسترس کاربران گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال ونقص فنی به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد .
5- کلیه اخبار و اطلاعیه ها مرتبط با جنگل ، مرتع و آبخیزداری از طریق این وبسایت در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار خواهد گرفت.
6- به جز موارد ثابت در وبسایت، اخبار و اطلاعیه ها به صورت روزانه و یا یک روز در میان بروز می شوند.