میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شد

تاریخ انتشار : 1400/11/07 - ساعت انتشار: ١١:٣٠ - گروه خبری : اخبار قدیمی

مدیر دفتر بازررسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در پی سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، بر اساس تصمیمات متخذه از سوی هیأت دولت، برنامه ریزی برای پاسخ گویی به درخواست ها و مشکلات مردمی در سطح استان گیلان با توجه به نوع درخواست، بین دستگاهها ی اجرایی صورت گرفت و میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار ۳۲ دستگاه اجرایی برپا شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، محمدی پور ضمن بیان اینکه در راستای این مصوبه  میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در این سازمان راه اندازی شد، اظهار کرد: مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان، طی روز های هشتم و نهم بهمن ماه در محل پیش بینی شده واقع در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی آماده دریافت درخواست ها و مشکلات مردمی و صدور دستور کتبی به منظور پیگیری مساله مورد درخواست هستند.

وی ادامه داد: درخواست متقاضی در نهایت پس از دستور کتبی نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی از جمله مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه از سازمان امور اراضی کشور، سازمان شیلات ایران، اداره منابع طبیعی و سایر ارگانهای ذیربط ، در سامانه سامد دولت ثبت شده و کد رهگیری برای ارباب رجوع ارسال می گردد.

مدیر دفتر بازررسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیان کرد: در چارچوب رسالت سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه‌های اجرایی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی گیلان  موظف به پاسخگویی شفاف و رفع مشکلات ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن خواهند بود.

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج