« وظایف میز خدمت »

 

1 – ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم در ارتباط با امور مربوط

2 – دریافت مدارک و درخواستهای مراجعین

3 – انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان در غیر اینصورت اعلام تاریخ

       مراجعه بعدی یا زمان ارایه خدمت نهایی به مراجعین

4 – دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین

5 – هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی

       با واحد اقدام کننده ذیربط

 

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان